Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Bekijk de producten in onze webshop en plaats de items die je wilt kopen in je Winkelmandje door op de knop ‘In Winkelmand’ te drukken. Als je de inhoud van je winkelmandje wilt bekijken druk je op het mandje rechtsboven in je scherm. In je Winkelmand kun je de producten wijzigen. Als je kiest voor de optie ‘Afrekenen’  dan kun je de bestelling afronden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja hoor, dat kan. Je vult zelf het gewenste afleveradres in op de pagina ‘Afrekenen’.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Jazeker, deze optie kun je ook kiezen tijdens het ‘Afrekenen’.  Na het plaatsen van je bestelling nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op via het opgegeven e-mailadres om een afspraak te maken. Je kunt het pakket afhalen in Schagen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na het afronden van je bestelling krijg je een orderbevestiging per e-mail toegezonden. Zodra je pakket is afgeleverd bij PostNL krijg je van ons ook een bericht, zodat je weet dat je pakketje onderweg is. Daarnaast ontvang je ook een Track & Trace code om je pakket te volgen.

Track en Trace code
Onze pakketpost kun je volgen met de Track & Trace code die je van ons ontvangt. Brievenbuspost is niet te volgen met een Track en Trace code.

Ik wil een product bestellen, maar ik kan het niet vinden op de website
Als je een product op het oog hebt dat niet op onze website staat, kun je ons altijd vragen of we het voor je kunnen bestellen. De snelheid waarmee je pakket geleverd wordt is afhankelijk van de leverancier. Soms duurt het slechts enkele dagen, maar het kan ook 1 á 2 weken duren. Dragen in Schagen levert producten van Babylonia, Storchenwiege, Little Frog, Isara, Tula en We are Wovens.